17 listopada 2010

Loccitane róż, rozświetlacz.






Firma L'OCCITANE wprowadziła nową serię kosmetyków do makijażu Fleur Cherie w której skład wchodzą: blyszczyki, szminki, kredki do powiek, cienie, pudry, rozświetlacz, błyszczyk w metalowym opakowanku i róże do policzków... Ja nabyłam róż do policzków 'szlachetna róża' i puder do oczu i twarzy 'srebrny muślin'. Każdy kosztował niestety 70zł ale jakość, sliczne opakowanie i fantastyczny efekt szybko złagodził ból utraty gotówki (hehe...:>)

Srebrny muślin jest półtransparentnym białym puderm z drobinkami przypominijącymi pokruszoną mase perłową- mieni sie niesamowicie, naprawde dawno nie widziałam czegoś co tak pięknie i niekonwencjonalnie błyszczy...zakochałam sie i to właśnie muślin wylądował pierwszy w mojej torebce...najlepiej sprawdził sie jako cień do powiek-trzyma sie długo wygląda pięknie, można używać go do rozblendowywania kolorów.
Na policzkach lubie go mniej bo nie przepadam za widocznymi drobinkami tamże: )

Mam nadzieje że na zdjęciu widać choć torche jego błysku: )
Nie jest to produkt niezbędny ale jedne z tych które nosimy ze sobą i używamy dlatego że jest przecudowny:D




Róż do policzków 'szlachetna róża' (ten bardziej różowy) to majstersztyk jeśli chodzi o róże- jest lekko opalizujący, taki rdzawo różowy- na policzkach wychodzi na bardziej czerwony i wygląda śliczne, bardzo zdrowo i elegancko. Jest bardzo twardy, naparwde dobrze 'przemielony', pięknie rozświetla policzki i spokojnie może stawać w szranki z MAC'owymi różami...wad póki co nie stwierdziłam trzyma sie cały dzień!)- to naprawde solidny kawałek różu: )







A to makijaż wykonany przy użyciu pudru i różu- na powiekach i policzkach...


i troche ze dużo różu żeby było lepiej widać...




Odkąd zostałam szczęśliwą posiadaczką tych kosmetyków marzy mi sie pędzelek kabuki L'OCCITANE sprzedawany za 60zł który jest naprawdę świetny, i błyszczyk w odcieniu różowym sprzedawany za 50zł. Cała kolekcja jest naparwde udana (maziałam sie wszystkim: >), nie stwierdziłam wad żadnego produktu, jakośc jest naparwde świetna, kolory wyjątkowo trafione- pozostaje czekać na więcej, obiecuje zawiadomić kiedy dorwę coś nowego!
:>
Całuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hej hej! Fajnie że jesteś!

Napisz co najbardziej Cie zaciekawiło- jeśli masz pytania pisz koniecznie.
Jeśli nie dostałaś odpowiedzi przypomnij mi od najnowszym postem, czasem coś przeoczę :) ❤️❤️

Jeśli wiesz, że możesz pomóc innej czytelniczce, będziemy wszystkie bardzo wdzięczne! ❤️❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.