21 listopada 2010

Kolorowy makijaż, fiolet, róż, błękit, pomarańcz.



Hej Kochane!
Bojkotujemy szarawą pogode!

Makijażyk wykonałam przy uzyciu następujących kosmetyków:
cienie inglot: fiolet, matowy róż,
Cienie safari: ciemny granat
Cienie Body Shop: jasny błekit
Cienie H&M: granat, pomarańcz
Cienie Butterfly Collection: opalizująca zieleń
Sztuczne rzęsy z H&M pocięte i dodane na dole w kępkach, pomalowane kobaltowym eyelinerem Pierre Rene
Błyszczyk H&M
Róż Inglot...
...czyli wszytsko bardzo tanio: >






10 komentarzy:

  1. piękne zdjecia! jak ty to robisz, ze Ci tkaie wyraziste kolorki wychodzą?! mi to zawsze aparat zje połowę pigmentu :(
    piękny makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana: >
    w ogóle to niedawno całkiem nauczylam się to robić- światło musi być dobre (dzienne i do okna: >) a jeśli mimo to aparat zje kolor to dodajesz nasycenia w fotoszopie- wtedy kolorki wracają tylko trzeba tez uważać żeby nie przesadzić: )
    Mój aparat lubi zjeść kolory ale jak do dobrze pomęcze ustawieniami balansu bieli to też zawsze coś zostaje z jego obiadu: >

    całuje!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna chcę zobaczyć golden smoky eye dla blondynek i niestety nie da sie go otworzyc. Bardzo mi na tym zależy!!!! Wierna fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie da się również otworzyć dziennego roświetlającego, ale to tak na marginesie. Wybacz, że piszę jako anonimowa ale jestem taka "mało komputerowa", nie posiadam żadnych kont, blogów itp. Nie zmienia to faktu, że często odwiedzm Twoją stronę i jestem Twoją Wierną Fanką. Gratuluję talentu i hobby. Pozdrawiam. Wierna fanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana:) Dziękuję zupełnie nie wiem dlaczego tak sie dzieje;/ próbowałam mnóstwa sposobów- jeszcze nad tym pomyślę!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy taki make-up utrzyma mi sie całą noc... myslałam o sylwestrze i zastanawiam sie czy pod koniec imprezy nie będę miała tęczy na całej twarzy, albo jescze coś innego
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mogłabyś zrobić słodki makijaż na randke???

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały artykuł! Bardzo ciekawe treści przedstawione na tym blogu. Doceniam Twoją dyspozycję w przygotowanie tak dobrych artykułów. Chciałabym dodatkowo zaprezentować zajrzenie własnego bloga, gdzie także znajdą ciekawe materiały na temat mody. Polecam do odwiedzenia stronę mój blog. Wesołego czytania!

    OdpowiedzUsuń

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hej hej! Fajnie że jesteś!

Napisz co najbardziej Cie zaciekawiło- jeśli masz pytania pisz koniecznie.
Jeśli nie dostałaś odpowiedzi przypomnij mi od najnowszym postem, czasem coś przeoczę :) ❤️❤️

Jeśli wiesz, że możesz pomóc innej czytelniczce, będziemy wszystkie bardzo wdzięczne! ❤️❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.