5 grudnia 2010

Sexowny makijaż smoky eyes.




To jest coś co uwielbiam robić- podszywający sie pod opalenizne, sexy makijaż w stylu pameli anderson czy jenny jameson- wierzcie mi, naparwde pasuje większości kobietek i potrafi dodać pewności siebie:)
Jest bardzo prosty i w paru krokach pokaże Wam jak go zrobić.




To kosmetyki jakich użyłam (według kolejności uzywania);
Podkład Inglot YSM nr 45
Lierac Aqua-D +, kolor Dore
baza pod cienie art deco (choć jeśli macie problemy z cieniowaniem lepsza będzie inglota)
Czarny cień Inglot
Jasny brąz (ja mam akutrat z paletki do brwi h&m hehe)
Ciemny brąz
Perłowa biel Inglot
Perłowy cielisty z paletki Loreal
Fioletowa czerń TBS
Czarna kredka Vipera
Eyeliner Yoko
Tusz Loreal Volumissime Carbon Black
Bronzer Benefit Hoola
Bronzer z drobinkami APC
Róż inglot- najjaśniejszy róż z drobinkami
High Beam
Kredka do ust Essence jasny róż
Błyszczyki- bell, najaśniejszy mleczny róż i Isadora Expers Star Glos (numerki zniknęły..)
kredka do brwi Armani



Zaczynamy! Wyjmujemy nasz długopis do transformacji i ...



Korektorujemy, nakładamy podkład w kolorze jak najbardziej opalonym a poboczkach i na policzkach rozcieramy krem lieraca- był troche ciemniejszy od mojego podkładu.
Nie zapomnijcie o szyji, dekolcie i uszach!






Zaczynamy od nakładania czarnego cienia- nie wychodzimy powyżej załamania powieki i nie wchodzimy w wewnętrzny kącik (tam damy biel)



Dokładając jasny brązowy cień rozmazujemy czerń ku górze- klucz do tego makijazu to cienowanie więc musimy sie przyłożyć.




Pod łukiem brwiowym i w wewnętrznym kąciku aplikujemy biały perłowy cień, mieszamy go z tym co już połozyłyśmy:)



I teraz- dokładamy kolory ciągle cieniując- ja dołożyłam 'fioletowej' intensywnej czerni i ciemnego brązu.
Na dolnej powiece malujemy czarną kreskę i wyciągamy ją ku górnej powiece, rozmazujemy i całuść laczymy:)
Linie wodną także malujemy czernią, dodajemy kreseczke na górnej powiece, doklejamy sztuczne rzęsy (ja użyłam złotych z h&m (srebrne są beznadziejne)), malujemy rzęsy i oczka są gotowe!

To co nam sie obsypało ściarmy pokładem, nakładany podkład na usta, konturujemy je jasnym różem wychodząc troche za ich naturalną linie, dodajemy jasny błyszczyk a potem błysxczyk z brokatem:)

Nakładamy bronzer a powyżej wklepujemy rozświetlacz, dodajemy troszke na czubek noska, skronie i brode, aplikujemy róż:) Zaznaczamy brwi kredką.

Wszytko gotowe wygląda tak- lol wróćcie sobie do pierwszego zdjęcia:D








A teraz feee zmywamy:> hahah boże strasze ludzi:D
Mam nadzieję że makijaż Wam sie spodoba- jeśli macie pytania-piszcie:)
Całuski kochane!

30 komentarzy:

  1. swietny step :)) ... i faktycznie wyglada calkiem prosto a efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie sie całosc prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest olśniewający :) nie pomyślałabym że makijaż a'la Pamela Anderson może się tak elegancko prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz w tym makeupie!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny makijaż i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i naprawdę cuudowne wykonanie! :) Bardzo mi się podoba, dodaję do Obserwowanych ponieważ zapewne jeszcze nie raz tu zawitam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna przemiana, makijaż rewelacyjny.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie i sexownie wyglądasz :D naprawdę świetnie :)

    jaki masz program do obróbki zdjęć? chodzi o napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. maus-dziękuje jestem przekonana że Tobie też by pasował!

    Agnieszko, dziekuje bardzo mi miło!:*

    pannajoanna- ja też na dźwięk imienia pameli mam nie najlepsze skojażenia (a napewno nie 'eleganckie') ale taki makijaż ubóstwiam:D dziekuje za mile słowa kochana!

    poliii1000- dziekuje aż sie rumienie:D

    anu- już nie wiem co pisać tyle miłych słów:D dziekuje Ci bardzo!:*

    FASHIONABLYYY- bardzo sie ciesze, też Cie znalazłam i dodałam do obserwowanych, miło Cię poznać:)

    vexgirl-cieszę sie, Twój blog bardzo mi sie spodobał:) z przyjemnością Cie dodaje i miło widizeć Cie u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo w moim stylu makijaz super !! buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu- fajnie że Ci sie podoba, oddaje buziaczki:>

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, ten program to po porostu Photoshop:) ja na nim pracuje już długo z racji graficznej profesji i chętnie pomoge jesli masz jeszcze jakieś pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh I really love this look! It´s so cool! And your eyes are beautiful!
    kisses from Germany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :) Bardzo mi się podobasz w tej wersji. Jesteś niesamowicie fotogeniczna, przyjemność na Ciebie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aha - widzę, że lubisz Sailor Moon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karolinko dziekuje niesamowicie mi miło:) uwielbiam sailor moon i wogóle mam słabyści do mangi, gier komputerowych i wszystkich tego typu rzeczy:D no i star wars kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Valerie- i love your german kisses hihi:)and im happy that you like my new makeup:>>>

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt końcowy jest bajeczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż jest przepiękny, a Ty wyglądasz ślicznie. :)

    Świetne zakupy :)

    A jako, że zbliżają się Święta zapraszam Cię na świątecznego give awaya, którego organizuje na swoim blogu:
    http://marylinda-s.blogspot.com/2010/12/swiateczne-rozdanie-give-away.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję ci :) może kiedyś poproszę o pomoc :) niestety ja w photoshopie umie tylko się bawić kolorami :) a reszta z dokładną instrukcją :)

    OdpowiedzUsuń
  21. MaryLinda- dziekuje za komplementy i zaproszenie:*

    Justynko, naprawde polecam photoshopa, w necie jest dużo tutoriali łatwo sie nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż jest piękny! Muszę go wypróbować- ciekawa jestem, jak bedzie się komponował z moimi niebieskimi oczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko, dziękuje! Do niebieskich oczu taki makijaż pasuje naprawde rewelacyjnie więc powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Brunetko, dziś zrobiłam ten makijaż:) wyszedł mi bombwo:D dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  25. wróciłam do pierwszego zdjęcia...:O
    ;)

    jakim sprzętem focisz makijaże?

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuje!
    zdjątka robie cannonem 400d:>

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś piękną dziewczyną! :D a ten makijaż dodatkowo to podkreślił :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Piękna! Mam taką prośbę, czy mogłabyś zrobić filmik z tym makijażem? Jest świetny, ale ja za głupia hah :D Proooszę! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hej hej! Fajnie że jesteś!

Napisz co najbardziej Cie zaciekawiło- jeśli masz pytania pisz koniecznie.
Jeśli nie dostałaś odpowiedzi przypomnij mi od najnowszym postem, czasem coś przeoczę :) ❤️❤️

Jeśli wiesz, że możesz pomóc innej czytelniczce, będziemy wszystkie bardzo wdzięczne! ❤️❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.