9 grudnia 2010

Makijaż kobalt, łosoś.


Witajcie!

Dzisiaj makijaż który już gościł na Wiazażu ale zapodział sie na moim dysku:)
Za to teraz wraca i mam nadzieję że Wam sie spodoba!
Przy okazji mam do Was wielką prośbe- piszcie w komentarzach jaki makijaż mogłabym dla Was wykonać jeśli jakiś chodzi Wam po głowie- to pozwoli mi sie zorientować na co jest że tak powiem zapotrzebowanie:D Możecie to robić pod każdym postem a ja z chęcią spełnie Wasze prośby- całuje gorąco i do zobaczenia!












21 komentarzy:

  1. Niesamowity :D Jestem ciekawa jak go wykonałaś ;)
    A co do propozycji makijażowych to jestem ciekawa każdego, który przyjdzie Ci do glowy ^^
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mi się wydawało, że to jakieś deżawi ;p
    Piękny :) i perfekcyjny.

    Jaki bym chciała makijaż? Hmm ślubny z pazurem - a nie mdlącopierdząca przezroczysta panna młoda jakich pełno ;p

    Twoja fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te rzęsy ;)
    i w ogole zajebisty makijaż ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój patent na kolorowe rzęsy jest boski :D
    A cały mak mi się bardzo podoba, jak zrobiłaś te białe elementy? Tzn chodzi mi o tą idealną granicę między kolorami?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaz
    Czy mozna by było poproscic o krok po ktoku tego oczka bo jest zarąbisty !! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brak mi słów.. piękny makijaż!
    ależ ty masz talent! :)
    myśle, że teraz jest największe zapotrzebowanie na makijaże karnawałowe, choć tu u ciebie takich nie brakuje ;)
    i oczywiście stepy jak ty wyczarowalaś takie cuda!
    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski makijaż. :) Rzęsy wymiatają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwetto stepik do niego jeszcze będzie ale musze go przygotować:)

    Karolino, naslubny możesz jak najbardziej liczyć, uwielbiam makijaże ślubne więc szybko go zmaluje:)

    rockn'rio dziękuje bardzo!

    greatdee ciesze sie że rzęsy Ci sie podobają:) Baiłe elementy wycierałam wacikiem do uszu (tylko trzeba troche wyrwać z niego watę aby miał ostre końce) a potem kontrowałam białą kredką i cieniem:)

    Agaciorka dziękuje stepik będzie obejcuje ale za jakiś czas:)

    poliii dziękuje naprawde sie rozpływam:)
    nad makijażem karnawałowym bede musiała poważnie pomyśleć dzieki za pomysł:>

    Dominkiczko dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh this is a great look! I love it, very beautiful!
    kisses from Germany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank You Valerie:* its great that you like it and i'm happy to have you here!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne makijaze :):*
    ja bym Cie prosila o idealna kreske na gornej powiece bo chyba nigdy sie nie naucze ;d

    Kasia bardzo prosi ;d
    a te szczutczne rzesy sa przepadliste (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo♥

    Super pomysły na rzęsy:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tutorial o kresecxzkach zrobie napewno kiedy zaczne nagrywać filmiki- więc prosze czekać cierpliwie:) dziekuje za miłe słowa:*

    Bardzo sie cieszę dziewczyny że makijaż Wam sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za odpowiedź :) Myślałam, że odrysowywałaś od czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pekinie, jakiego różu używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Megi- dziękuje- to akurat róż inglota- kolor jasny różowy bez drobinek, na opakowanku nie mam niestety numerka:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham sie w niebieskosciach wszelkiego rodzaju wiec juz mnie kupilas:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bogini! Jesteś moim guru makijażowym :P Cieszę się, że odkryłam Twój blog :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ann

    OdpowiedzUsuń

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hej hej! Fajnie że jesteś!

Napisz co najbardziej Cie zaciekawiło- jeśli masz pytania pisz koniecznie.
Jeśli nie dostałaś odpowiedzi przypomnij mi od najnowszym postem, czasem coś przeoczę :) ❤️❤️

Jeśli wiesz, że możesz pomóc innej czytelniczce, będziemy wszystkie bardzo wdzięczne! ❤️❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.